TIMESKIP
4 posters
Strana 1 z 1
TIMESKIP
TIMESKIP
A je to tady! Již přes půl roku všemi očekávaný timeskip! Ano, nebyly splněné všechny požadavky, které byly na začátku stanoveny. Proč? Z důvodu nutnosti aktivity příliš velkého množství hráčů, kteří se v současné době potýkají i s jinými problémy než je NSko. To vše zpomalilo, no a výsledkem je neustále odkládání či prodlužování časového přesunu. Najdou se tu určitě někteří, které to čekání znudilo, a toto forko přesunuli do složky neaktivních, ale také i ti, kteří netrpělivě tento okamžik vyčkávali a nemohli se dočkat toho všeho, co má sebou přinést. Jedni i druzí mají to společně, že se po timeskipu na toto forko podívají, aby určili, jestli to stojí na něm dál hrát, a to soudíc podle příběhu, ale i aktivity hráčů. Nemůžu Vám zaručit, že splníme Vaše očekávání, ale můžete se po timeskipu těšit na události, které Vám prozradí, co se dělo v Iwagakure no sato po jejím pádu v poslední Velké válce shinobi, jaký vliv měla na všechny ostatní shinobi společně s působením Hakuei a další. Ovlivnilo to mnoho národů, jelikož se museli kvůli nim potýkat s mnoha nepříjemnostmi. Každý si z toho vzal ale něco jiného. Výsledkem je nejistota.
Podrobnosti, týkající se timeskipu:
1. Hra bude stopnutá, takže hráči nebudou psát do hracích, ale i jiných sekcích na forku krom těch pro zábavu určených (např. koš)
2. Doba trvání timeskipu není stanovena. Admini nemají určený čas, do kdy si s ním mají máknout. Důvod? Když má někdo na výběr mezi např. školou a forkem, vždy si vybere školu, protože na forku je pro zábavu jako na každé jiné hře, kterou hraje. Neradi by jsme Vás zklamali, stanovíc termín, který by jsme nedodrželi, takže, když to bude, tak to bude. Ovšem, půlroku čekat nebudete muset.
3. Všichni, kteří už teď ví, že budou dál hrát, napíšou do topicu životopisu své postavy, že budou pokračovat do 15.11.2015. Bude se dělat opět pořádek v tabulce pro nové postavy, a nikdo by nerad, aby je blokovaly ty staré neaktivní.
4. Společně s bodem tři se pojí to, že postavy, které budou pokračovat, si budou muset upravit životopis. Proto budou všechny postavy přesunuty na úvodní stránku životopisů. Tam hráč postavě libovolně zvýrazní techniky, s kterými na NSku začínal, a zase jinak zvýrazní techniky, z kterými došel do timeskipu.
5. Nových technik, které se naučíte s timeskipem, se týká to, že jsou omezené na Vaší hodnost. Jestli jste chunnín, a timeskipem postupujete na tokebutsu jounína, upravíte své techniky tak, aby jste splňovali maximální počet technik nově vytvořeného tokebutsu jounína. Najdete je ZDE.
6. Každý genín, který se zapsal ZDE do chunínských zkoušek je automaticky povýšen na chunnína.
7. Jiná povýšení jsou možná přes počet volných míst hodností v tabulce. Ovšem, tu prvně počkejte, až se ohlásí všichni, kteří mají v plánu dál se svými postavami hrát. Pak až bude upravena tabulka, si vyhlídnete hodnost a napíšete mi. Podle toho, kdo mi napíše dřív, jedinec dostane vyšši hodnost dřív, ale upozorňuji, že přednost mají ti, kteří mají rankem do povýšení na daný rank blíž. Už teď Vám sděluji, že je možnost si nezávisle od Vaši současné hodnosti změnit hodnost, ale pouze v řadě téhož ranku. Informace o rancích hodnosti naleznete ZDE.
Tohle je vše. S příběhem, dějem... s tím, co se v průběhu timeskipu stane, budete seznámení na samém závěru, když už herní sekce a vše bude připraveno pro "novou" hru.
A je to tady! Již přes půl roku všemi očekávaný timeskip! Ano, nebyly splněné všechny požadavky, které byly na začátku stanoveny. Proč? Z důvodu nutnosti aktivity příliš velkého množství hráčů, kteří se v současné době potýkají i s jinými problémy než je NSko. To vše zpomalilo, no a výsledkem je neustále odkládání či prodlužování časového přesunu. Najdou se tu určitě někteří, které to čekání znudilo, a toto forko přesunuli do složky neaktivních, ale také i ti, kteří netrpělivě tento okamžik vyčkávali a nemohli se dočkat toho všeho, co má sebou přinést. Jedni i druzí mají to společně, že se po timeskipu na toto forko podívají, aby určili, jestli to stojí na něm dál hrát, a to soudíc podle příběhu, ale i aktivity hráčů. Nemůžu Vám zaručit, že splníme Vaše očekávání, ale můžete se po timeskipu těšit na události, které Vám prozradí, co se dělo v Iwagakure no sato po jejím pádu v poslední Velké válce shinobi, jaký vliv měla na všechny ostatní shinobi společně s působením Hakuei a další. Ovlivnilo to mnoho národů, jelikož se museli kvůli nim potýkat s mnoha nepříjemnostmi. Každý si z toho vzal ale něco jiného. Výsledkem je nejistota.
Podrobnosti, týkající se timeskipu:
1. Hra bude stopnutá, takže hráči nebudou psát do hracích, ale i jiných sekcích na forku krom těch pro zábavu určených (např. koš)
2. Doba trvání timeskipu není stanovena. Admini nemají určený čas, do kdy si s ním mají máknout. Důvod? Když má někdo na výběr mezi např. školou a forkem, vždy si vybere školu, protože na forku je pro zábavu jako na každé jiné hře, kterou hraje. Neradi by jsme Vás zklamali, stanovíc termín, který by jsme nedodrželi, takže, když to bude, tak to bude. Ovšem, půlroku čekat nebudete muset.
3. Všichni, kteří už teď ví, že budou dál hrát, napíšou do topicu životopisu své postavy, že budou pokračovat do 15.11.2015. Bude se dělat opět pořádek v tabulce pro nové postavy, a nikdo by nerad, aby je blokovaly ty staré neaktivní.
4. Společně s bodem tři se pojí to, že postavy, které budou pokračovat, si budou muset upravit životopis. Proto budou všechny postavy přesunuty na úvodní stránku životopisů. Tam hráč postavě libovolně zvýrazní techniky, s kterými na NSku začínal, a zase jinak zvýrazní techniky, z kterými došel do timeskipu.
5. Nových technik, které se naučíte s timeskipem, se týká to, že jsou omezené na Vaší hodnost. Jestli jste chunnín, a timeskipem postupujete na tokebutsu jounína, upravíte své techniky tak, aby jste splňovali maximální počet technik nově vytvořeného tokebutsu jounína. Najdete je ZDE.
6. Každý genín, který se zapsal ZDE do chunínských zkoušek je automaticky povýšen na chunnína.
7. Jiná povýšení jsou možná přes počet volných míst hodností v tabulce. Ovšem, tu prvně počkejte, až se ohlásí všichni, kteří mají v plánu dál se svými postavami hrát. Pak až bude upravena tabulka, si vyhlídnete hodnost a napíšete mi. Podle toho, kdo mi napíše dřív, jedinec dostane vyšši hodnost dřív, ale upozorňuji, že přednost mají ti, kteří mají rankem do povýšení na daný rank blíž. Už teď Vám sděluji, že je možnost si nezávisle od Vaši současné hodnosti změnit hodnost, ale pouze v řadě téhož ranku. Informace o rancích hodnosti naleznete ZDE.
Tohle je vše. S příběhem, dějem... s tím, co se v průběhu timeskipu stane, budete seznámení na samém závěru, když už herní sekce a vše bude připraveno pro "novou" hru.
Hokori Mai- Kanrisha (Tsukikage) *ADMIN
- Počet příspěvků : 1243
Registrován : 19. 07. 13
Re: TIMESKIP
Omlouvam se za spam ale i tak toto vse budi jednu otazku. Ano vim ze vazne nemuzete dat presny termin ale mozna ze alespon ten priblizny by taky neskodil.
Jeste jednou se omlovam za spam.
Jeste jednou se omlovam za spam.
Hikaru Hyuuga- Buntaichō
- Počet příspěvků : 894
Registrován : 14. 07. 13
Re: TIMESKIP
Přibližný? Budiž ti dáno: Od 1.12.2015 do 24.12.2015. Spíše než trápením se tím, jak to je daleko, bych ten čas využil k důkladnému promyšlení toho, co jsem v průběhu toho timeskipu dělal. Přeci jen je vyžadováno mít to sepsané v životopisu. Čím blíž do konce timeskipu bude, tím víc se tu bude objevovat topiců etc. s "novou" hrou spojených, takže, jestli pak životopis někdo chce mít spojený s konkrétní příhodou, která se v průběhu timeskipu stala, bude mít možnost.
Hokori Mai- Kanrisha (Tsukikage) *ADMIN
- Počet příspěvků : 1243
Registrován : 19. 07. 13
Re: TIMESKIP
Zdravím,
mnozí o vývoji timeskipu už dlouho neslyšeli a netrpělivě čekají, co bude dál. Na forku se teď nic moc neděje, což vyvolává otázky. Pokusím se Vám vše odůvodnit, a nakonec nabídnout rekompenzaci. Podmínky pro hru se na začátku vyvíjely hezky, ale došli jsme nakonec po týdnu k téma tabulky, a tu jsme uvázli až doposud, a ještě dlouho u toho nejspíš trčet budeme. Důvodem je nutná přítomnost všech adminů. Ačkoli se snažíme omezit záležitosti, kdy je potřeba nás všech (takové záležitosti se vždy pak nakonec protáhnou), opět je tady jedna, a přes tu vlak nejede. Klidně by to mohl udělat jeden, ale přepracovávat systém pak během hry je docela na nic a zbytečně by jsme Vám zamotali hlavu.
Nuže tím se pokouším ospravedlnit to, že se hry potimeskipové tak "brzo" nedočkáte. Jestli to akceptujete nebo ne, je to čistě Vaše věc, takže zbytečné posty hráčů v tomto tématu bych raději neviděl. No, jelikož si ale uvědomujeme naše selhání, nabízíme Vám rekompenzaci, odškodnění. Po tiemskipovou hru to sice nezastoupí úplně, ale alespoň Vaše postavy v průběhu tiemskipu budou moci zažít něco extra. A teď, o co se vlastně jedná...
EVENT- "Reinkarnace" Matatabi
V minulosti mě hodně hráčů kontaktovalo kvůli Nibi, a já jim špatně řekl, že je již dávno obsazená. Došlo k omylu. Spletl jsem si Nibi se sumonem od Crystal, Daimyo Sora no kuni. Chyba se stala pouze na mé straně. Protože je pro mě nemožné usoudit, kdo o ní žádal první, nabízím všem hráčům možnost herně získat Matatabi a užít si souboje s takřka všemi vesnicemi.
Informace k eventu:
Poslední jinchuuriki Matatabi byla Ayame Takahashi, Tsukikage před Tsukimarem a Mai. Ta při útoku na Tsuki v průběhu poslední velké války shinobi zmizela a pořád se pohřešuje. Nikdo nenašel její mrtvé tělo, a ani nikdo ji neviděl někde živou. Kagy ale netrápí zas tak moc Ayame jako spíš Matatabi, démon v ní zapečetěný. Ten zmizel na velmi dlouho dobu společně s ní.
Rok před hrou, kdy začnou hráči hrát po timeskipu, se ale zjistila možná přítomnost bijuu. Jedná se o malý ostrov, Benisu-To. Na mapě dole, pod červeným územím, vlivem Konohy. Všechny vesnice, Kagové a nebo rada, se rozhodly na toto reagovat vysláním XXX shinobi na tento ostrov. Ten doposud zůstával neutrální vůči dění ve světě, a to se pořád nemění, takže všechny shinobi ochotně přijímá. Když však první shinobi dorazili na tento ostrov, žádnou velkou běsnící stvůru nenašli (něco takového se nedá přeci jen tak lehce skrýt). Špatné informace? To Vaše postavy budou muset zjistit herně. Nicméně hráči už ví, že na tom ostrově někde Matatabi je.
PS: Sekce ostrova bude vytvořená v herních místnostech a hráči nemusí na nic čekat. Jakmile se tam objeví první topicy už můžete hrát. Topicy budu přidávat postupně. Neobjeví se tam všechno najednou.
mnozí o vývoji timeskipu už dlouho neslyšeli a netrpělivě čekají, co bude dál. Na forku se teď nic moc neděje, což vyvolává otázky. Pokusím se Vám vše odůvodnit, a nakonec nabídnout rekompenzaci. Podmínky pro hru se na začátku vyvíjely hezky, ale došli jsme nakonec po týdnu k téma tabulky, a tu jsme uvázli až doposud, a ještě dlouho u toho nejspíš trčet budeme. Důvodem je nutná přítomnost všech adminů. Ačkoli se snažíme omezit záležitosti, kdy je potřeba nás všech (takové záležitosti se vždy pak nakonec protáhnou), opět je tady jedna, a přes tu vlak nejede. Klidně by to mohl udělat jeden, ale přepracovávat systém pak během hry je docela na nic a zbytečně by jsme Vám zamotali hlavu.
Nuže tím se pokouším ospravedlnit to, že se hry potimeskipové tak "brzo" nedočkáte. Jestli to akceptujete nebo ne, je to čistě Vaše věc, takže zbytečné posty hráčů v tomto tématu bych raději neviděl. No, jelikož si ale uvědomujeme naše selhání, nabízíme Vám rekompenzaci, odškodnění. Po tiemskipovou hru to sice nezastoupí úplně, ale alespoň Vaše postavy v průběhu tiemskipu budou moci zažít něco extra. A teď, o co se vlastně jedná...
EVENT- "Reinkarnace" Matatabi
V minulosti mě hodně hráčů kontaktovalo kvůli Nibi, a já jim špatně řekl, že je již dávno obsazená. Došlo k omylu. Spletl jsem si Nibi se sumonem od Crystal, Daimyo Sora no kuni. Chyba se stala pouze na mé straně. Protože je pro mě nemožné usoudit, kdo o ní žádal první, nabízím všem hráčům možnost herně získat Matatabi a užít si souboje s takřka všemi vesnicemi.
Informace k eventu:
Poslední jinchuuriki Matatabi byla Ayame Takahashi, Tsukikage před Tsukimarem a Mai. Ta při útoku na Tsuki v průběhu poslední velké války shinobi zmizela a pořád se pohřešuje. Nikdo nenašel její mrtvé tělo, a ani nikdo ji neviděl někde živou. Kagy ale netrápí zas tak moc Ayame jako spíš Matatabi, démon v ní zapečetěný. Ten zmizel na velmi dlouho dobu společně s ní.
Rok před hrou, kdy začnou hráči hrát po timeskipu, se ale zjistila možná přítomnost bijuu. Jedná se o malý ostrov, Benisu-To. Na mapě dole, pod červeným územím, vlivem Konohy. Všechny vesnice, Kagové a nebo rada, se rozhodly na toto reagovat vysláním XXX shinobi na tento ostrov. Ten doposud zůstával neutrální vůči dění ve světě, a to se pořád nemění, takže všechny shinobi ochotně přijímá. Když však první shinobi dorazili na tento ostrov, žádnou velkou běsnící stvůru nenašli (něco takového se nedá přeci jen tak lehce skrýt). Špatné informace? To Vaše postavy budou muset zjistit herně. Nicméně hráči už ví, že na tom ostrově někde Matatabi je.
PS: Sekce ostrova bude vytvořená v herních místnostech a hráči nemusí na nic čekat. Jakmile se tam objeví první topicy už můžete hrát. Topicy budu přidávat postupně. Neobjeví se tam všechno najednou.
Hokori Mai- Kanrisha (Tsukikage) *ADMIN
- Počet příspěvků : 1243
Registrován : 19. 07. 13
Re: TIMESKIP
Tak, jelikož se event trochu rozjel, a to jenom díky hráčům (oceňte jak chabé NPCčko může být, když tu zrovna není nikdo zodpovědný, kdo by v případě potřeby požádal o pomoc dané hráče ), je na čase přejít do další fáze. Hráči pořád nic moc nevědí o probíhajícím eventu, a jsou omezení pouze na daných šest topiců, které jsem vytvořil xxx dní zpátky. Špatné.
Jak to změnit? Třeba trošku poupravit pravidla eventu... snad k Vašemu spokojení. Šest topiců na tolik hráčů je málo, a jistě každý se trápí tím, jak pak bude závěrečný boj s Matatabim vypadat (budete čekat 35 dní na svůj druhý post, aby jste dodrželi pořadí). Nuže. Od teď se hráči smí navzájem vyzývat (může se jednat o team battle, a nebo 1 vs. 1), k tomu si vytvoříte náležitě aby to sedělo s prostředím na ostrově svůj vlastní topic (případně pokud se chytáte užít techniky většího kalibru, tak doporučuji někde mimo ostrov-> moře), kde přesunete svůj boj. Prohraný nemá právo v eventu s danou postavou dál pobývat. Team battle může být max 3 vs. 3 (může být ale i 3 vs. 1). Na konci zůstane na ostrově jen jedna vesnice s tolika shinobi, kolik se jim podaří na ostrově dokonce zůstat a "náhodou" získají klíčovou stopu k odhalení Matatabiho lokace. Přeji příjemnou hru, Hokori.
Jak to změnit? Třeba trošku poupravit pravidla eventu... snad k Vašemu spokojení. Šest topiců na tolik hráčů je málo, a jistě každý se trápí tím, jak pak bude závěrečný boj s Matatabim vypadat (budete čekat 35 dní na svůj druhý post, aby jste dodrželi pořadí). Nuže. Od teď se hráči smí navzájem vyzývat (může se jednat o team battle, a nebo 1 vs. 1), k tomu si vytvoříte náležitě aby to sedělo s prostředím na ostrově svůj vlastní topic (případně pokud se chytáte užít techniky většího kalibru, tak doporučuji někde mimo ostrov-> moře), kde přesunete svůj boj. Prohraný nemá právo v eventu s danou postavou dál pobývat. Team battle může být max 3 vs. 3 (může být ale i 3 vs. 1). Na konci zůstane na ostrově jen jedna vesnice s tolika shinobi, kolik se jim podaří na ostrově dokonce zůstat a "náhodou" získají klíčovou stopu k odhalení Matatabiho lokace. Přeji příjemnou hru, Hokori.
Hokori Mai- Kanrisha (Tsukikage) *ADMIN
- Počet příspěvků : 1243
Registrován : 19. 07. 13
Re: TIMESKIP
Niektorý si mohli všimnúť troch tém, do ktorých postol účet NPC. Nejedná sa o žiadny žart. Ale o istý prevrat ktorý je svojim spôsobom pokus o rozprúdenie hrania a o to, aby hráči mali dôvod vôbec niečo na tom prekliatom a blbom ostrove robiť! Ukážte čo vo vás je, spojte sa s ostatnými, alebo pokojne bojujte aj medzi sebou. Tí čo ešte včera boli najlepšími priateľmi, sa počas tohto súboja môžu stať najväčšími sokmi. Staré a nové spojenectva tu nič neznamenajú. Je len na vás, ako sa postavíte hrozbe, ktorá sa pred vami ocitla v podobe množstva nepriateľov, ktorý idú po vašej hlave. Nehľadajte súcit, v hre je až príliš veľký obnos peňazí. Dostatočne veľký na to, aby každému vašemu nepriateľovi stál za risk vlastného života.
Aký je však dôvod? Kde je Matatabi? čo sa stalo s 400 ročným chlastom? Odpovede stále musíte nájsť vy. Matatabi sa však na ostrove stále nachádza. Predsa len je stále neisté, a ani vonkoncom nie je rozhodnuté, ktorá dedina či jednotlivec ho získa. Jedno je však viac než jasné. Momentálne sa vaše postavy nachádzajú medzi množstvami NPC, kde mnohý vedia čiastočku pravdy, aspoň malú informáciu ktorá vás posunie bližšie. Bližšie k vášmu vysnívanému cieľu. Nech už je to predražený alkohol, alebo chakrový démon. Tak, ENJOY! a každému držím palce!
(ak by chcel niekto helpnúť s npcčkami tak budem len rád xD pmknite ma na môj core acc - Goku -)
A yep, mám na to povolenie, sám nejdem ani po chlaste a ani po matatabi takže sa nemusíte báť, že by som to šetril pre seba alebo to posunul nejakému kamarátovi. Rozhodnutie bude len na vás
Aký je však dôvod? Kde je Matatabi? čo sa stalo s 400 ročným chlastom? Odpovede stále musíte nájsť vy. Matatabi sa však na ostrove stále nachádza. Predsa len je stále neisté, a ani vonkoncom nie je rozhodnuté, ktorá dedina či jednotlivec ho získa. Jedno je však viac než jasné. Momentálne sa vaše postavy nachádzajú medzi množstvami NPC, kde mnohý vedia čiastočku pravdy, aspoň malú informáciu ktorá vás posunie bližšie. Bližšie k vášmu vysnívanému cieľu. Nech už je to predražený alkohol, alebo chakrový démon. Tak, ENJOY! a každému držím palce!
(ak by chcel niekto helpnúť s npcčkami tak budem len rád xD pmknite ma na môj core acc - Goku -)
A yep, mám na to povolenie, sám nejdem ani po chlaste a ani po matatabi takže sa nemusíte báť, že by som to šetril pre seba alebo to posunul nejakému kamarátovi. Rozhodnutie bude len na vás
Nukenin- Non-Player Characters
- Počet příspěvků : 356
Registrován : 13. 07. 13
Re: TIMESKIP
Taakže pomaličky sa to blíži. V podstate okrem eventu nie je dôvod, prečo znova nehrať aj v normálnom pokračovaní príbehu po Timeskipe. Každopádne!!
Aj keď to reálne vyzerá tak, že sa všetci všade zmestia a všetci až na isté výnimky budú môcť postúpiť o rank up, rád by som vedel, kto všetko za aké postavy postúpiť naozaj chce. Dajte mi to prosím vedieť pod svoje postavy, kde ste pred tým písali že pokračujete a ja vám tam odpíšem či je to možné a že si to môžete / nemôžete na danú úroveň upraviť.
Aj keď to reálne vyzerá tak, že sa všetci všade zmestia a všetci až na isté výnimky budú môcť postúpiť o rank up, rád by som vedel, kto všetko za aké postavy postúpiť naozaj chce. Dajte mi to prosím vedieť pod svoje postavy, kde ste pred tým písali že pokračujete a ja vám tam odpíšem či je to možné a že si to môžete / nemôžete na danú úroveň upraviť.
Goku- Nukenin (A-rank) *ADMIN
- Počet příspěvků : 781
Registrován : 14. 07. 13
Re: TIMESKIP
Dôležité!
Toto sa týka vašich postáv a techník, ktoré si budete môcť pridať k postupujúcim charakterom. Je to pomerne jednoduché. Existuje istá.. "kvóta", ktorá nám ukazuje aké sú maximálne možné počty techník na určitých rankoch. Topic nájdete TU.
V skratke to však znamená následovné. Podľa tejto tabuľky:
► D-rank: 0xS, 0xA, 1xB, 6xC, 8xD
► C-rank: 0xS, 1xA, 3xB, 8xC, 10xD
► B-rank: 1xS, 2xA, 6xB, 10xC, 12xD
► A-rank: 2xS, 4xA, 8xB, 12xC, 15xD
► S-rank: 4xS, 6xA, 10xB, 15xC
Si nájdete ktorý rank ste boli pred timeskipom. Následne si budete môcť doplniť všetky techniky, do maximálneho počtu daného ranku.
Teda napríklad keď postupujete na chuunina z genina, môžete (no nemusíte) si doplniť všetky techniky z predchádzajúceho maximálneho počtu. Teda ak ste mali trebárs len jednu C rankovú techniku, môžete si doplniť 1 B, 5 C a 8 D rankových techník. Je tiež možné si staré techniky vymazať a nahradiť ich niečim iným. Trebárs vaša postava sčasti zmenila zameranie a tak jej už nejaké techniky sú zbytočné a podobne.
V prípade, že už máte maximálny počet techník z predchádzajúceho ranku, alebo ste Jounin, môžete si doplniť 1 techniku ranku, na ktorom je vaša postava a 1 techniku nižšieho ranku. Tiež môžete tieto veci riešiť so mnou individuálne ak by ste trebárs potrebovali techniku ranku vyšieho, než ste vy samotný.
Goku- Nukenin (A-rank) *ADMIN
- Počet příspěvků : 781
Registrován : 14. 07. 13
Re: TIMESKIP
Taakže už sa pripravuje príbeh ktorý bude tento víkend na 100% hotový a bude sa môcť hrať, no mám tu stále ehm, správu ohľadom presunu a čo sa vlastne stalo s Matatabi. Nemá cenu nejakým spôsobom čakať na mňa či na iných modov ktorý boli poverený postovaním pretože by to jednoducho bolo ešte na dlho.. dlho.. dlho. Sooo..
Matatabi získa Konoha - keďže tam má tak či tak najviac npc a pomaly aj normálnych hráčov, ak nie najviac. Bude to však istým spôsobom exchange, alebo tiež výmena, pri ktorej stratia Sanbiho.
Sanbi sa bude po timeskipe vyskytovať v Kiri, nechám na Kirigakurčanoch komu ho dajú a ako si ho rozdelia (takže to riešte s Kashikem ako Kagom - bude pokračovať)
Matatabi sa po timeskipe bude vyskytovať v Konohe.
Matatabi získa Konoha - keďže tam má tak či tak najviac npc a pomaly aj normálnych hráčov, ak nie najviac. Bude to však istým spôsobom exchange, alebo tiež výmena, pri ktorej stratia Sanbiho.
Sanbi sa bude po timeskipe vyskytovať v Kiri, nechám na Kirigakurčanoch komu ho dajú a ako si ho rozdelia (takže to riešte s Kashikem ako Kagom - bude pokračovať)
Matatabi sa po timeskipe bude vyskytovať v Konohe.
Goku- Nukenin (A-rank) *ADMIN
- Počet příspěvků : 781
Registrován : 14. 07. 13
Re: TIMESKIP
PREDSLOV
Mnoho feudálnych pánov, rôznych lordov a ľudí ktorý v rukách držali nemalú moc a peniaze, prestal vyhovovať systém, ktorý v minulosti vybudovali dva z najslávnejších klanov tohto sveta. Jedná sa o systém dedín, systém shinobi a hlavne systém, ktorý dávaj ľuďom na čele týchto dedín až príliš veľkú moc. Títo ľudia rozmýšľali nad systémom, ktorý by vyhovoval im. Ktorý by vodcom dedín zobral ich moc a zo shinobi spravil čisto vojenskú a kontrolnú zložku. Z Kage spraviť správcov ktorý by boli bezpodmienečne podriadený vodcovi alebo nejakej vlastnej "vláde", ktorú by si zem ako taká vybrala. Už pred dlho očakávanými chuninskymi skúškami započali prvé kroky, ktoré mali za cieľ dosiahnuť to, čo sa im za tri roky aj dosiahnuť podarilo.
Chuuninske skúšky
Chuninskych skúšok, ktoré sa odohrávali v Kirigakure no sato, sa zúčastnilo mnoho zemí a mnoho shinobi. Vlastne za posledné roky patrila k jedným z najväčších, aj keď mnoho zemí na túto skúšku ani žiadnych geninov neposlali. Niektorým išlo o zvýšenie statusu jej vlastných shinobi oficiálnov cestou, celé chuuninske však boli skôr zásterkou toho, že sa zeme predbiehali v tom, aké dobré služby (shinobi) vedia ponúknuť svojim zákazníkom. Skúšky mali klasický vývoj. Tri jednotlivé časti ktoré sa skladali z vedomostných testov, boj o prežitie a následne aréna, ktorá zaujímala všetkých asi najviac. Aréna prebiehala pyramídou, ktorú nakoniec vyhrala Yukigakure no sato.
Nový Režim
Zeme, územia a politická mapa sa po Chuuninskych skúškach začala drasticky meniť. Mohli za to aj výboje Tsukigakure do okolitých zemí. Tsuki no kuni bola jedna z prvých dedín ktorý prijal novú podobu vlády. V skratke by sa dalo hovoriť o diktatúre, vláde jedného muža - Genshu (元首, panovník) - Tsukimara. Po obsadení Suna no Kuni a Kaze no Kuni si tento muž robil zálusk aj na Tsuchi no Kuni, no to sa mu do Getsuji Teikoku (月次帝国, Cisárstvo mesiaca) pripojiť nepodarilo. Getsuji Teikoku je vlastne názov cisárstva, ktoré vzniklo už spomínaným spojením zemí Kaze no Kuni, Suna no kuni a Tsuki no kuni. Zrušili sa hlavné dediny a namiesto Kagov sa začal využívať pojem "správcovia" -Kanrisha (管理者, správca)-, ktorý však samy o sebe nemali tak veľkú politickú moc, ako cisár či šľachta.
Prečo sa však Tsukimarovi nepodarilo pripojiť Tsuchi no Kuni ku Getsuji Teikoku ? Bolo to práve kvôli tomu, že sa v Tsuchi no Kuni vytvorilo nové spojenectvo a nová vláda, dostatočne silná na to, aby svojou vojenskou mocou mohla Getsuji Teikoku odporovať. Menovite sa jednalo o tiež novo vzniknuté Hoshi Teikoku (星帝国, Cisárstvo hviezd).
Príklad týchto dvoch územných celkov a cisárstiev veľmi rýchlo prevzali a začali využívať aj ostatné zeme. Bol to prekvapivo rýchly proces, aj keď veľmi krvavý. Niektoré zeme uzavierali dohody, iné išli skôr tou krvavou cestou vojny a podmanenia. Po približne jednom roku sa však sformovali ďalšie celky, ďalšie cisárstvo - Yozora Teikoku (夜空帝国, Cisárstvo nočnej oblohy) , ktoré pozostávalo z bývalej Ishi no Kuni, Ame no Kuni, Kawa no Kuni a Ka no Kuni.
Bolo aj však niekoľko výnimiek, ktoré sa nehodlali podriadiť novému režimu. Nie každému vyhovovala myšlienka absolútnej moci jedinca - cisára. No na to aby si stále mohli ponechať svoju nezávislosť či politiku, sa predsa len museli trocha prispôsobiť a hlavne spojiť do ďalších celkov. Vznikly celkom štyri nové federácie.
Prvou z nich je Teikou Renmei (抵抗連盟, Federácia odboja). Vznikla spojenectvom menších územných celkov nad územím Hi no Kuni. Konkrétne sa jednalo o spojenectvo Kusagakure, Takigakure, Tetsu no Kuni, Otogakure, Yugakure a Umi no Kuni. K týmto zemiam a dedinám sa tiež pridali pozostatky organizaćie Hakuei, čo je tiež jeden z dôvodov, prečo sa federácia stala dostatočne schopná odolávať prípadným útlakom zo strán svojich väčších susedov. Teikou Renmei však nebola jediná federácia, ktorú napadlo spojiť sily zo svojimi susedmi cez diplomaciu, nie cez novo nastolený režim vo svete shinobi.
Kasai Renmei (火災連盟, Federácia ohňa) vznikla spojenectvom Hi no Kuni, Cha no Kuni, Na no Kuni, Hayashi no Kuni a Udon no Kuni. Hlavným aktérom bola práve Hi no Kuni a Konohagakure no sato po tom, ako sa Ame no Kuni odtrhla od územia a pripojila k novému režimu a jednému z cisárstiev. Rovnako ako počiatočné výpady a formovanie Getsuji Teikoku. Príklad Federácie ohňa čoskoro nasledovali aj zvyšné z dvoch bývalých veľkých dedín.
Vznikli ďalšie dve federácie. Prvou bola Federácia vody, alebo tiež zvaná Mizu Renmei ((水連盟, Federácia vody), ktorá vznikla spojením Mizu no Kuni, Mitsu no Kuni, Mori no Kuni, a Nadeshiko no Sato. Tu sa nedá hovoriť o nejakom hlavnom aktérovi, keďže žiadna z týchto zemí nemala na výber. Len samotná Kirigakure bola na pokraji svojich síl kvôli nedávnym sporom a bojom s Hakuei, Iwagakure no sato a Kagem, ktorý dedinu tesne po útoku Hakuei opustil. Posledný veľký celok, ktorý vznikol bola práve Inabikari Renmei(稲光連盟, Federácia blesku). Hlavným aktérom bola Kumogakure no sato aj kvôli tomu, aby sa dokázala vyrovnať Otogakure s ktorou viedla mnohé spory a aby dokázala získať kontrolu nad územím, ktoré patrilo jej zamestnávateľom. Do tejto federácie Kamimari no Kuni tiež prijala Shimo no Kuni a Sora no Kuni.
Goku- Nukenin (A-rank) *ADMIN
- Počet příspěvků : 781
Registrován : 14. 07. 13
Re: TIMESKIP
Od dnes od 0:00 sa spúšťa fórum, môžete písať :33 hrať a tak ! Have Fun !
Goku- Nukenin (A-rank) *ADMIN
- Počet příspěvků : 781
Registrován : 14. 07. 13
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru