Erigor
2 posters
Strana 1 z 1
Erigor
Název Techniky: Kusarigama Seigyo (Kontrola Kusarigamy)
Úroveň: S
Element: //
Zařazení: Ninjutsu
Popis techniky: Tato technika dovoluje uživateli kontrolovat své kusarigamy na dálku. Funguje asi stejně, jako by se spojily techniky Sōshūjin a Chakura no Ito, avšak nitě nejsou použity. Díky vypouštění chakry dokáže uživatel s kusarigamou dělat cokoliv. Může jí roztočit, přitáhnout k sobě, nebo díky ní vytvořit nějakou past.
Nevýhody/Slabiny: Pokud není uživatel s touto technikou zkušený, musí se vážně hodně soustředit. Čím déle a více tuto techniku uživatel používá, jeho soustředění musí být menší, a při úplném ovládnutí techniky se uživatel nemusí soustředit skoro vůbec. Od zkušeností záleží také vzdálenost, na kterou uživatel kusarigamu může ovládat. Čím blíže je kusarigama, tím snadnější je jí kontrolovat, čím dále – tím hůř. Pokud se dostane příliš daleko kusarigamy prostě spadnou na zem.
Uživatel: Erigor
Název Techniky: Chakra Kusari (Chakrový řetěz)
Úroveň: C-S (B)
Element: //
Zařazení: Ninjutsu
Popis techniky: Uživatel pomocí své chakry dokáže prodloužit řetězy na svých Kusarigamách. Díky tomu je schopen použít ostatní techniky, které se jich týkají. Délka řetězů záleží od uživatelovy chakry a od úrovně techniky. Při ranku C je to prodloužení o 5 metrů, B o 10 metrů, A o 15 metrů a při ranku S je to nekonečný řetěz, avšak úroveň S techniky se používá pouze na spoutání Bijuu a kvůli extrémně velké spotřebě chakry, se uživatel dostane do týdenního komatu, po kterém má pouze 50% šanci na to, že se probudí. S-rank této techniky se provádí jinak než předešlé ranky a svitek se v průběhu 6 Velké Války Ninjů ztratil.
Nevýhody/Slabiny: Při ranku C vydrží řetězy 10 postů, při 11 už uživatel začíná ztrácet vědomí a při 13 uživatel ztratí vědomí.
Při ranku B vydrží řetězy 8 postů, při 9 uživatel začíná ztrácet vědomí a při 10 uživatel ztratí vědomí.
Rank A vydrží 6 postů, při 8 začíná ztrácet vědomí, při 9 jej ztratí úplně.
Rank S vydrží 3 posty a s každým dalším postem se uživatelovy šance na probuzení po komatu zmenšují o 5%. Pokud uživatel koma přežije a použije rank S ještě jednou, tak po uvolnění techniky uživatel zemře na místě, bez možnosti jej oživit (nezvládne to ani Kishō Tensei).
Tato technika je základem všech zbylých technik, takže bez této techniky se musí spolehnout na své vlastní schopnosti. Každá další úroveň techniky se musí učit stejně jako nový technika.
Uživatel: Erigor
Název Techniky: Kusarijō no jigoku (Chained Hell)
Úroveň: A
Element: Raiton
Zařazení: Ninjutsu
Popis techniky: Uživatel hodí jednu Kusarigamu na soupeře a pomocí Chakura no Ito nebo Kusarigama Seigyo soupeře obmotá řetězy (jsou asi metr od soupeře a vidí ve vzduchu), majíc druhou kusarigamu stále v ruce. Poté uživatel potáhne kusarigamu, čímž řetězy kolem soupeře utáhne a uživatel do něj začne vypouštět Raiton a tím soupeře dokáže dočasně ochromit a dává to uživateli možnost dostat soupeře na jiné místo, aniž by o tom věděl.
Nevýhody/Slabiny: V době kdy se formuje „vězení“ může soupeř uskočit ze své pozice a tím se celé technice vyhnout. Dále musí být řetězy dlouhé, aby šel obmotat soupeř celý. V době kdy uživatel vytváří vězení nemůže dělat nic jiného (bránit se ani útočit na jiný cíl).
Uživatel: Erigor
Název Techniky: Kaminari Tatsumaki (Bleskové Tornádo)
Úroveň: B
Element: Raiton
Zařazení: Ninjutsu
Popis techniky: Uživatel roztočí své kusarigamy kolem sebe (buď rukama, nebo pomocí Sōshūjin). Poté do Kusarigamy vloží svou raiton chakru čím kolem sebe vytvoří skoro neproniknutelnou obranu. Toto tornádo funguje i jako útok pokud se soupeř dostane dostatečně blízko, funguje tornádo jako pila.
Nevýhody/Slabiny: Fūton Ranku B+. Pokud si uživatel nedá pozor, může tím dost ohrozit své spolubojovníky. Uživatel se musí stále soustředit, protože jakmile se to stane, tornádo přestane kontrolovat a může tak zranit kohokoliv, včetně uživatele.
Uživatel: Erigor
Název Techniky: Kusari-shunshin no jutsu
Úroveň: C
Element: //
Zařazení: Ninjutsu
Popis techniky: Rozdíl mezi známým Shunshinem a tímto Shunshinem není až tak velký. Uživatel se přesune několik metrů za svého soupeře, ale řetěz nechá na své původní pozici, takže mu pak stačí zatáhnout za řetěz a tím soupeře buď shodit na zem, nebo si jej přitáhnout k sobě.
Nevýhody/Slabiny: Uživatel musí být v přímé čáře se soupeřem a musí se přenést po stejné čáře přímo za něj. Pokud je tam příliš velký rozdíl, je jasné, že řetězy nepodjedou pod soupeřem. Dále je také možné se vyhnout řetězům, protože nejsou až tak rychlé. (Rychlost 3,5 stačí) Řetězy musí být dostatečně dlouhé (takže uživatel MUSÍ mít aktivovány Chakrové Řetězy)
Uživatel: Erigor
Úroveň: S
Element: //
Zařazení: Ninjutsu
Popis techniky: Tato technika dovoluje uživateli kontrolovat své kusarigamy na dálku. Funguje asi stejně, jako by se spojily techniky Sōshūjin a Chakura no Ito, avšak nitě nejsou použity. Díky vypouštění chakry dokáže uživatel s kusarigamou dělat cokoliv. Může jí roztočit, přitáhnout k sobě, nebo díky ní vytvořit nějakou past.
Nevýhody/Slabiny: Pokud není uživatel s touto technikou zkušený, musí se vážně hodně soustředit. Čím déle a více tuto techniku uživatel používá, jeho soustředění musí být menší, a při úplném ovládnutí techniky se uživatel nemusí soustředit skoro vůbec. Od zkušeností záleží také vzdálenost, na kterou uživatel kusarigamu může ovládat. Čím blíže je kusarigama, tím snadnější je jí kontrolovat, čím dále – tím hůř. Pokud se dostane příliš daleko kusarigamy prostě spadnou na zem.
Uživatel: Erigor
Název Techniky: Chakra Kusari (Chakrový řetěz)
Úroveň: C-S (B)
Element: //
Zařazení: Ninjutsu
Popis techniky: Uživatel pomocí své chakry dokáže prodloužit řetězy na svých Kusarigamách. Díky tomu je schopen použít ostatní techniky, které se jich týkají. Délka řetězů záleží od uživatelovy chakry a od úrovně techniky. Při ranku C je to prodloužení o 5 metrů, B o 10 metrů, A o 15 metrů a při ranku S je to nekonečný řetěz, avšak úroveň S techniky se používá pouze na spoutání Bijuu a kvůli extrémně velké spotřebě chakry, se uživatel dostane do týdenního komatu, po kterém má pouze 50% šanci na to, že se probudí. S-rank této techniky se provádí jinak než předešlé ranky a svitek se v průběhu 6 Velké Války Ninjů ztratil.
Nevýhody/Slabiny: Při ranku C vydrží řetězy 10 postů, při 11 už uživatel začíná ztrácet vědomí a při 13 uživatel ztratí vědomí.
Při ranku B vydrží řetězy 8 postů, při 9 uživatel začíná ztrácet vědomí a při 10 uživatel ztratí vědomí.
Rank A vydrží 6 postů, při 8 začíná ztrácet vědomí, při 9 jej ztratí úplně.
Rank S vydrží 3 posty a s každým dalším postem se uživatelovy šance na probuzení po komatu zmenšují o 5%. Pokud uživatel koma přežije a použije rank S ještě jednou, tak po uvolnění techniky uživatel zemře na místě, bez možnosti jej oživit (nezvládne to ani Kishō Tensei).
Tato technika je základem všech zbylých technik, takže bez této techniky se musí spolehnout na své vlastní schopnosti. Každá další úroveň techniky se musí učit stejně jako nový technika.
Uživatel: Erigor
Název Techniky: Kusarijō no jigoku (Chained Hell)
Úroveň: A
Element: Raiton
Zařazení: Ninjutsu
Popis techniky: Uživatel hodí jednu Kusarigamu na soupeře a pomocí Chakura no Ito nebo Kusarigama Seigyo soupeře obmotá řetězy (jsou asi metr od soupeře a vidí ve vzduchu), majíc druhou kusarigamu stále v ruce. Poté uživatel potáhne kusarigamu, čímž řetězy kolem soupeře utáhne a uživatel do něj začne vypouštět Raiton a tím soupeře dokáže dočasně ochromit a dává to uživateli možnost dostat soupeře na jiné místo, aniž by o tom věděl.
Nevýhody/Slabiny: V době kdy se formuje „vězení“ může soupeř uskočit ze své pozice a tím se celé technice vyhnout. Dále musí být řetězy dlouhé, aby šel obmotat soupeř celý. V době kdy uživatel vytváří vězení nemůže dělat nic jiného (bránit se ani útočit na jiný cíl).
Uživatel: Erigor
Název Techniky: Kaminari Tatsumaki (Bleskové Tornádo)
Úroveň: B
Element: Raiton
Zařazení: Ninjutsu
Popis techniky: Uživatel roztočí své kusarigamy kolem sebe (buď rukama, nebo pomocí Sōshūjin). Poté do Kusarigamy vloží svou raiton chakru čím kolem sebe vytvoří skoro neproniknutelnou obranu. Toto tornádo funguje i jako útok pokud se soupeř dostane dostatečně blízko, funguje tornádo jako pila.
Nevýhody/Slabiny: Fūton Ranku B+. Pokud si uživatel nedá pozor, může tím dost ohrozit své spolubojovníky. Uživatel se musí stále soustředit, protože jakmile se to stane, tornádo přestane kontrolovat a může tak zranit kohokoliv, včetně uživatele.
Uživatel: Erigor
Název Techniky: Kusari-shunshin no jutsu
Úroveň: C
Element: //
Zařazení: Ninjutsu
Popis techniky: Rozdíl mezi známým Shunshinem a tímto Shunshinem není až tak velký. Uživatel se přesune několik metrů za svého soupeře, ale řetěz nechá na své původní pozici, takže mu pak stačí zatáhnout za řetěz a tím soupeře buď shodit na zem, nebo si jej přitáhnout k sobě.
Nevýhody/Slabiny: Uživatel musí být v přímé čáře se soupeřem a musí se přenést po stejné čáře přímo za něj. Pokud je tam příliš velký rozdíl, je jasné, že řetězy nepodjedou pod soupeřem. Dále je také možné se vyhnout řetězům, protože nejsou až tak rychlé. (Rychlost 3,5 stačí) Řetězy musí být dostatečně dlouhé (takže uživatel MUSÍ mít aktivovány Chakrové Řetězy)
Uživatel: Erigor
Erigor- Počet příspěvků : 20
Registrován : 21. 07. 13
Re: Erigor
POVOLENO ^^
Moc se omlouvám za čekání...
Moc se omlouvám za čekání...
Hitomi Yamada- Hachidaime Mizukage
- Počet příspěvků : 849
Registrován : 13. 07. 13
Age : 30
Location : Litvínov
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru